Sidst Stovt havde fat i People Like Us, der gik bryggeriet under navnet Skippinge Brewing Co. Siden da har man dog valgt at skifte navn til People Like Us. For tiden gøres der på deres Facebookprofil flittigt opmærksom på en forestående crowdfundingkampagne. Det virkede som en god anledning til at gribe fat i projektleder Lars Buch fra bryggeriet, for at høre hvor langt People Like Us er kommet.
"Vi er nu begyndt at kontraktbrygge for at få vores produkt og brand på markedet. Vores to første øl kommer på de Københavnsk barer meget snart, og er brygget på De Proef. De næste to kommer i løbet af foråret, og vi er ved at lave en aftale med et dansk bryggeri, der kommer til at brygge dem."
Samtidigt man i retning af at få eget bryggeri, hvilket ifølge planen gerne skulle ske inden udgangen af 2017. Eget bryggeri vil sikre et maksimalt antal arbejdspladser til den gruppe af unge autister og psykisk sårbare, som man hos People Like Us har fokus på, at skabe arbejdspladser til.
I den forbindelse starter man 1. marts en crowdfundingkampagne op. "Vi synes det giver god mening, både for, forhåbentligt, at få noget kapital, men så sandelig også for at involvere folk, og også udbrede viden om både vores brand, men selvfølgelig også autisme."
Crowdfundingkampagnen er også en måde, at synliggøre sig overfor potentielle investorer på, som man indskudt bemærket stadig gerne hører fra.
Man kan følge People Like Us via Facebook, eller skrive sig op til deres nyhedsbrev her.